petek, 4. maj 2012

Fantek je!

Tokrat sem se lotila bolj "dojenčkastih" voščilnic. Odločila sem se da na navadno osnovo nalepim voziček, ki je sestavljen iz krga, ki sem ga prerezala na pol in ga na eni strani okrasila s čipko na drugega pa prilepila tanek papir, ki sem ga obrezala z valovitim rezom. Takole sta nastali dve podobni voščilnici.
 











9 komentarjev:

Doreen pravi ...

This is just adorable,love the pram.xxx

• ♥ Natali ♥ • pravi ...

krasni sta!!! v bistvu zelo enostavni, a vendar tako ljubki.

Klara pravi ...

Ja, ta varianta je tudi zelo lepa. :)

Janja pravi ...

Luštni voščilnici. Lepo si izdelala vozička. Lp

Vladuška pravi ...

Ti vozički so zmeraj nadvse simpatični. Zelo lepo si naredila.

Nella pravi ...

Luškana vozička, fajn detajli.

Teresa - My Crafty Heart pravi ...

Hi Mojca, This card is wonderful, that pram looks absolutely fab with the gingham and lace, I love it! Have a lovely week, Hugs, Teresa x

Beate pravi ...

Mojca, your card is adorable!
Hugs and smiles

Karmen pravi ...

Luštni!!!