nedelja, 16. junij 2013

Here Comes The Boys #45 Let's go dotty

Čas je za nov izziv na blogu Here Comes The Boys. Tokrat od vas želimo videti "pikice". Ja prav ste slišali, pikčasti papir je v igri, zato le na plano z njim :) Zopet sem se odločila za preprosto voščilnico in inspiracijo črpala z bloga Whimsie Doodles.

And it's another challenge at Here Comes The Boys blog. And this time we want to see dots! Yes, let's go dotty is the theme and I went for a simple card again wich I saw at Whimsie Doodles . The sentiment says:"My best granddad!"


Upam, da vam je všeč in pokukajte na Here Comes The Boys blog in si oglejte še ostale izdelke, ki so jih za vas pripravile ostale članice DT tima.

I hope you like it and do pop over the Here Comes The Boys and see all the lovely inspiration that other DT members prepared for you.
Hugs!

*Mojca*

18 komentarjev:

Sue pravi ...

This is wonderful Mojca, such a great design.
hugs Sue xx

oldpunca pravi ...

Zelo mi je všeč tale čisti in preprosti dizajn. Super kravata za dedka :-)

Simko pravi ...

Res pride tvoja pikčasta kravata tako lepo do izraza na belem ozadju. Manj je več ji paše... :)
Lepo nedeljo,
Simona

As.I.Do.Rodos. pravi ...

A fabulous design Ginny x

Sarah pravi ...

Fab CAS card Mojca!! xx

Nella pravi ...

Zelo lepa.

Unknown pravi ...

Čudovita! Zelo efektna!
Jasmina

Liza pravi ...

Lovely work, a great idea for a male card.

Liza x

moyca pravi ...

Preprosta, ampak ji nič ne fali...lepa je:)

Danica pravi ...

Kako že pravijo "malo je včasih lahko veliko" Huda.
Lp Danica

Andreja pravi ...

ooo kako dobra voščilnica ti je uspele! Preprosto lepa :-))

Metuljčica pravi ...

Prav občudujem, ko nekdo narediti tisti pravi "manj je več". Super!

Pop's Cards pravi ...

I love this so elegant hugs Pops x x

Vladuška pravi ...

Vsec mi je tale tvoja preprosta in pikasta cestitka.

Tanja E. pravi ...

Lepa in sporočilna,všeč mi je, da je poudarek na napisu, LP:)

janja pravi ...

Super je. Lp

Jennifer pravi ...

Hi Mojca! This is a perfect creation for any man. Clean and simple design...love it!

My hubby would love to see any photos you take of Motorhead at the Rock festival thank you :-)
Good news for my hubby, I've bought tickets for him, my eldest son & myself to see Motorhead here in November. He's very happy & excited. I am a good wife, hehe!! xx Jenny xx

Ayaa pravi ...

Preprosta a hkrati zelo elegantna.
Zelo mi je všeč.