četrtek, 9. januar 2014

Tukaj sotjim / Here I stand

Beseda TUKAJ STOJIM, ki je današnji izziv 365 dni v fotografijah, me je spomnila na marsikaj in ko sem takole čakala včeraj na semaforju, da se prižge zelena luč se mi je zdela asociacija na to perfektna. 

The word HERE I STAND which is the word for today's challenge for 365 days in photography reminded me of many things ... but as I was standing yesterday at zebra crossing waiting for green light I thought this is the perfect association.

  
Hvala za obisk in lepo se imejte na ta topli januarski dan :)

Thank you for the visit and wishing you a lovely day :)

*Mojca*

9 komentarjev:

mtka uri pravi ...

super :)

Ustvarjalni utrinki Tamara P. pravi ...

in čakam,
krasna fotka
lp Tamara
A imate sonček?

Anja I. pravi ...

vsakodnevno čakanje na semaforju - moment ki se ga skoraj ne zavedamo, pa je to vseeno trenutek ko se ustavimo v vse prehitrem tempu življenja.

SaraS pravi ...

Odlično ovekovečen trenutek stanja/čakanja.

oldpunca pravi ...

Uživam v trenutkih, ki jih ujameš v objektiv.

Annette pravi ...

I'm really loving your themed photos Mojca. This one's great. Although I'll bet that your companions waiting were also wondering what you were taking a photo of!

Vladuška pravi ...

super je

Metuljčica pravi ...

Čudovita fotka.

Klara pravi ...

V nulo zadet trenutek. :))