sreda, 15. april 2015

ABC Challenge H is for Happy Birthday

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "H is for Happy Birthday".  Uporabila sem digitalni odtis Di's Digi Designs Birthday Cake Balanc. Ker se zunaj resnično prebuje pomlad pa sem voščilnici dodala rožice in jo odela v pastelne barve.
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "H is for Happy Birthday". I used  a cute  digital image Di's Digi Designs called Birthday Cake Balance. In celebrating spring I added blooming flowers and make the card in pastel colours. Hope you like it. 
Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!


*Mojca*

15 komentarjev:

Sarah pravi ...

Love your bright and happy Birthday card Mojca xx

Helena pravi ...

Če bo vse to, kar ima deklica v rokah, prišlo do slavljenca/slavljenke ...? Težka bo :) Ampak voščilnica je fantastična.

Nannieflash pravi ...

Hi Mojca, stunning card I love how youve coloured your image and your card design is just gorgeous. hugs Shirleyxxxx

Vladuška pravi ...

Kako pa tale dva fino maširata na rojstni dan. Prav ponosna sta :) Zelo lepa je, krasno pobarvana in sestavljena.

oldpunca pravi ...

Prav nasmejala sem se temu prisrčnemu parčku, ki mašira na praznovanje. :-) Čudovita voščilnica.

Annette pravi ...

Fab image. I love the little ted with his cupcake!
Hugs
Annette
xx

Jenny L pravi ...

Hi Mojca,
what a very lovely creation, and beautiful image.
Sweet designing as usual.
Lots of crafty love. Jenny L.

Janja pravi ...

Zelo je luštna. Lp

Andreja pravi ...

Všeč so mi nežne barve in seveda prisrčen in lepo pobarvan motiv :-))

Zvonka pravi ...

Spet ena lepotička izpod tvojih rok.

Pop's Cards pravi ...

Hi sweetie, this is simply stunning :0) huggles Pops x

Anita pravi ...

A beautiful birthday card and that image is just the sweetest!

Metuljčica pravi ...

Čudovita voščilnica, lepo pobarvana in sestavljena.

cebelica pravi ...

Všeč mi je, kako motiv izstopa od nežnih barv dekorativnega papirja. Super voščilnica!
Lp

Ne-Ja pravi ...

Tale tvoja bejba je opremljena za žur na plaži. Pastelne barve ji zelo pristojijo :).