sobota, 1. avgust 2015

ABC Challenge O is for Open

Pozdravljeni in dobrodošli na novem izzivu ABC . In tema tokratnega izziva se glasi "O is for Open" (ustvarite lahko karkoli). Jaz sem se odločila za dojenčkasto voščilnico - za deklico. Prvič sem poskusila tudi frantage tehniko in moram priznati, da sem navdušena nad efektom. Vsekakor jo bom poskušala od sedaj naprej včekrat uporabiti ;)
 
It's time for another ABC Challenge. And our theme is called "O is for Open" (anything goes). Easy right? Well I decided for a girl baby card. I used frantage technique for the first time and I must say I am really impressed by the effect. I'll try to use it more often from now on ;)






 


Upam, da se nam pridružite na izzivu ABC in seveda oglejte si še ostale krasne izdelke našega designer tima.

I hope you'll join us at ABC Challenge and don't forget to also have a peak at other beautiful creations from our designer team.
Hugs!
 
 
*Mojca*

13 komentarjev:

Nannieflash pravi ...

Morning Mojca, stunning card I love your colouring and your card design. hugs Shirleyxxxxxx

Helena pravi ...

Preden sem se spravila h komentiranju, sem poguglala, kakšna tehnika je to :) Zanimiva in res lepo pride kot dodatek na voščilnici! Tvoja je krasna, nežna in čudovito sestavljena.

Čarovnije z male kmetije pravi ...

O, še ena, ki ji je frantage všeč :) Mene je tako očarala, da sploh ne znam več narediti voščilnice brez nje. Zelo lepo dojenčkasto voščilnico si ustvarila. Mašnica je krasna.

Annette pravi ...

Oooh it's FAB Mojca. I love that sweet bow too.

Andreja pravi ...

ooo kako ljubka voščilnica je nastala in všeč mi je, kako si zamaknila trak in pentljo :-)) Da o tehniki frantage sploh ne govorim!

Renata pravi ...

Zelo je lepa!

Zvonka pravi ...

Motiv mi je zelo všeč, voščilnica v celoti pa je čudovita. Tudi jaz imam tale frantage že lep čas doma, uporabila ga pa še nisem, pri tebi zelo lepo izpade.

oldpunca pravi ...

Zelo lep motiv in krasno sestavljena voščilnica. Frantage tehniko bo treba pa še poguglati. :-))

Vladuška pravi ...

Nisem poznala te tehnike in res lepo izpade, doda posebno noto izdelku. Krasno si jo naredila.

Metuljčica pravi ...

Čudovita voščilnica.

Goga pravi ...

Ohh, kok je lepa, kok ti to fajn skombiniraš. Tale Frantage, sem mal pošpegala naokrog, fajn zadevca so treba kdaj poskusit :).
Lp, Lili

Dawn pravi ...

Sweet & adorable little card Mojca!
I love the image & the pretty papers you've used!
Hugs
Dawn xx

Pawsitively Creative pravi ...

Bravo! Spectacular design and LO. That bow and ribbon really set everything off so divinely well. Awesome sauce! ~Niki